Siguranta personala este una dintre preocupările tale personale? Activitatea de consultanță ocupă un loc extrem de important în activitatea firmei.
Consultanța presupune ca specialiștii noștri să pună “la treabă” cunoștințele personale pentru a identifica varianta optimă pentru ca beneficiarul să fie în siguranță. Atenție! NU SUNTEM FIRMĂ DE PAZĂ / SECURITATE.
Siguranța personală presupune mai mult decât presupune securitatea fizică.
Consultanța noastră acoperă:
- Planul de urgență pentru familie sau grup de prieteni
- Kit-ul pentru urgențe
- Instruire personalizată, adaptată unor nevoi punctuale, specifice.
CUM FUNCȚIONEAZĂ CONSULTANȚA?
În prima fază completați formularul de mai jos pentru a înțelege care este nevoia dumneavoastră de siguranta personala.
După ce avem toate datele, într-un interval rezonabil vom reveni cu o propunere adaptată celor discutate. Vom tine cont de buget, nevoile reale de siguranta personala (spre exemplu, la o evacuare de birou nu vom pune in kit busola militara, etc.).
Ulterior
În funcție de cele solicitate găsim cea mai bună variantă de kit, adaptată situației în care va fi folosit, la un preț rezonabil. Toate datele se transmit prin email, la adresa pe care ne-o puneți la dispoziție ori telefonic sau aplicații de comunicare rapidă (whatsapp etc).
Ulterior, după ce ajungem la varianta optimă din punct de vedere conținut-preț, vă livrăm comanda conform celor convenite, la adresa pusă la dispoziție.
Orice comandă se pregătește individul și se personalizează, iar prețul total rezultă din suma obiectelor din el, așa cum sunt practicate de către vânzători și un adaos comercial cuprins între 1 și 10%.
Orice decizie finală va fi adoptată după consultarea cu dvs.
Garanție
Garanția și instrucțiunile de folosire vă sunt livrate în ambalajul original al fiecărui produs din kit, așa cum sunt trimise de către comerciantul inițial.
Transportul se plătește de către cumpărător, la primirea produselor.
PRET
Costul unui kit de urgență este format din valoarea produselor, cheltuielile de transport și comisionul nostru.
Comisionul este de 150 de lei.
Costul transportului nu depinde de noi, ci de prestatorul serviciului, în funcție de criteriile proprii.
Valoarea produselor depinde de tip, model sau marcă, dar depunem toate eforturile să găsim cel mai bun preț pentru ele. Depinde foarte mult și de calitatea produselor pe care le vom pune în kit.
Exemplu: prețul unui multifuncțional, poate varia de la 50 de lei, (calitate medie) și până la 500 – 800 de lei, de calitate superioară. Toate acestea vor fi comunicate dvs. înainte de achiziția finală, ori pentru a ne încadra în bugetul comunicat la început.
Avans
În funcție de valoarea finală a kit-ului, e posibil sa pretindem un avans (20% din valoarea comunicată).
PLANUL DE URGENȚĂ
Planul de urgență este o procedură complexă, care necesită o discuție prealabilă și va fi personalizat exclusiv pentru dvs.
Prețul va fi calculat în funcție de mai multe criterii, precum numărul de persoane, distanțele de parcurs ori alte situații individuale.
În final veți primi un document complex cuprinzând:
- analiza pericolelor / hazardelor din zona supusă atenției,
- locuri de întâlnire și evacuare,
- trasee de deplasare și evacuare,
- atribuțiile fiecărei persoane inclusă în plan,
- semnale de recunoaștere a pericolelor,
- semne și coduri de recunoaștere în caz de pericol.
În acest caz, costul se calculează în funcție de complexitatea planului, respectiv distanțe, număr de persoane implicate, numărul de hazarde pentru care se dispun măsurile șa.m.d.
Se comunică înainte de începerea activității.